wtorek, 17 sierpnia 2010

Co robisz?

Witam was, drodzy parafianie. Jestem Ven i nie wiem, po co założyłam blogspota (a, wiem! bo Paweu i Ker mają [*]). I tak jakoś też mnie na to wzięło. Ale przecież mam fotobloga... do tego dochodzi fejsbuk, nasza klasa, lookbook i parę innych idiotycznych portali społecznościowych, więc po co mi kolejny? Ano tak, od jakiegoś czasu chciałam założyć bloga, ale co założyłam, to kasowałam, bo portale nie spełniały moich oczekiwań. Nie czułam się swobodnie. Ale tu chyba się takowo poczuję, więc będę was straszyć moją osobą na zdjęciach oraz moim chorym artyzmem, który ostatnio a propos fotografii się nie udziela. Tak, piszę również fotobloga, ale... tam wstawiam wszelkiego rodzaju szit (wszelkie kijowe zdjęcia) oraz inne badziewia. Rozładowuję tam swoje emocje, tak! Ale tu będą noty ekhmmm... czysto refleksyjne oraz nieco bardziej artystyczne i konkretne zdjęcia. Więc możecie poczytać tu o ekscesach z życia Ven, tak!
Dzisiaj nie mam zbytnio ochoty się produkować, przynajmniej nie teraz. Czuję pustkę w głowie i wiem, że mówienie o czymś, co nie jest dla mnie przyjemne jeszcze bardziej pogorszy mój stan, a staram się nad sobą panować (bo od paru dni czuję się potwornie, ale cóż). Żegnam was tą nudną notką o niczym. Bla bla bla.

2 komentarze: